beantwoord

geld terug bij vergeten uitcheck maar de website om dat te doen is al weken uit de lucht

  • 27 februari 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Momenteel is er een storing op deze website. Hier wordt aan gewerkt. Probeer het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice OV-chipkaart.

 

dit is de melding die ik al weken krijg en straks kan ik niet meer mijn geld terugkrijgen

 

icon

Beste antwoord door Robert B 27 februari 2020, 15:38

Welkom bij de NS Community!

Dit speelt inderdaad al weken bij Uitcheckgemist, en is volgens hun zeggen alleen het geval voor reizen met NS.

Geen zorgen want je hebt 180 dagen de tijd, en anders kan het ook via Mijn NS en als dat niet werkt via de Klantenservice (Chat, Twitter, Facebook of bellen).

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit speelt inderdaad al weken bij Uitcheckgemist, en is volgens hun zeggen alleen het geval voor reizen met NS.

Geen zorgen want je hebt 180 dagen de tijd, en anders kan het ook via Mijn NS en als dat niet werkt via de Klantenservice (Chat, Twitter, Facebook of bellen).

Reageer