beantwoord

Geld terug bij vertraging Intercity Direct uit Januari nog altijd niet in behandeling genomen

Beste NS,
In de tweede helft van januari en de eerste helft van februari heb ik erg veel last gehad van vertraging van Intercity Direct treinen. Ik heb voor de desbetreffende vertragingen claims ingediend via de onderstaande link
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html

Van al mijn claims vanaf 22 januari 2015 heb ik echter nog geen antwoord ontvangen. Kunt u mij vertellen of deze claims al in behandeling zijn?

(Vertrektijd - Datum - Van Station - Naar Station)

08:09 22 jan 2015 Rotterdam Centraal - Amsterdam Centraal
17:55 22 jan 2015 Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal
17:55 27 jan 2015 Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal
17:55 02 feb 2015 Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal
10:56 03 feb 2015 Breda - Rotterdam Centraal
08:09 04 feb 2015 Rotterdam Centraal - Amsterdam Centraal
18:25 24 feb 2015 Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal
icon

Beste antwoord door Stephan NS 18 maart 2015, 11:32

Hallo Talicus,

Goed dat je dit meldt op het NS Serviceforum. Bijzonder om te lezen dat je nog geen antwoord hebt ontvangen, want je krijgt via de e-mail altijd een terugkoppeling op de claims die je hebt ingediend (afwijzing/toewijzing). Heb je al in de ongewenste mailbox gekeken of daar toevallig e-mails van ons terug te vinden zijn? Zo niet, dan kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en claimnummers. Dan trek ik graag voor je na of je claims al zijn behandeld en wat het resultaat is.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Talicus,

Goed dat je dit meldt op het NS Serviceforum. Bijzonder om te lezen dat je nog geen antwoord hebt ontvangen, want je krijgt via de e-mail altijd een terugkoppeling op de claims die je hebt ingediend (afwijzing/toewijzing). Heb je al in de ongewenste mailbox gekeken of daar toevallig e-mails van ons terug te vinden zijn? Zo niet, dan kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en claimnummers. Dan trek ik graag voor je na of je claims al zijn behandeld en wat het resultaat is.

Groet,
Stephan

Reageer