beantwoord

Geld terug in/uitchecken met klassieke voordeelurenkaart

• 5 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Als ik geld terugvraag omdat bij het in- of uitchecken iets misging kan ik alleen maar invullen dat ik een voordeelurenkaart heb. Heb ik in de avondspits gereisd, dan rekent de teruggavemodule het volle pont, terwijl ik met een klassieke voordeelurenkaart in de avondspits recht heb op korting. Weet iemand hoe ik dat aan kan geven? Vreemd dat NS zijn eigen voordeelurenkaarten niet kent.
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 oktober 2018, 14:31

Hmm, dat hoort natuurlijk niet zo! Ik ga dit intern doorgeven! Je kan uiteraard alsnog restitutie aanvragen via onze Klantenservice.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Hi carel-jansen. Welkom bij de Community.

Vraag je deze teruggave aan via Mijn NS of via Uitcheckgemist?
VIa Mijn NS
Hmm, dat hoort natuurlijk niet zo! Ik ga dit intern doorgeven! Je kan uiteraard alsnog restitutie aanvragen via onze Klantenservice.

Laat je weten of het gelukt is?
Ik heb geprobeerd te chatten, maar er komt geen reactie. Daarna via het omslachtige e-mailformulier (NS vraagt mijn geboortedatum, lijkt mij in strijd met de AVG) het nogmaals geprobeerd.
Er zijn ook andere kanalen die je kan bewandelen. Mocht het echt niet lukken dan mag je mij een priv├ębericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik help je dan graag verder, maar ik ben niet alle dagen actief waardoor het wat langer kan duren dan gewenst.

Reageer