beantwoord

Geld terug vragen

• 8 januari 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik heb op 24 december een retourreis gedaan met de trein van leeuwarden naar Grou.
Toen ik check-in deed bij het station Leeuwarden heb ik een fout gemaakt.Ik deed Check-in om 06:03 bij de in-uitcheck automaat van Arriva (Eigenlijk moest ik doen bij de
In-uitcheck automaat van NS). Daarna toen ik Grou aankwam deek ik check-uit (Eigenlijk was het een check-in) .
Toen ik om 12:46 van Grou naar Leeuwarden terugkwam,deed ik check-in bij Grou(Eigenlijk was het een check-uit).Toen ik leeuwarden aankwam,deed ik check-uit bij de in-uitchek automaat van Arriva .
Dus ik heb de eerste stap verdeerde gedaan ,waardoor elke stap later ook verkeerde was.
Mag ik de geld terug krijgen ?
icon

Beste antwoord door MoDe 8 januari 2019, 19:10

Als denkt door deze verkeerde incheck en uitcheck teveel betaald te hebben, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch maar is vaak sneller via twitter en facebook. Zij kunnen jouw gegevens checken, dat kunnen wij niet. Wij zijn net als jij reizigers die andere reizigers proberen te helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Als denkt door deze verkeerde incheck en uitcheck teveel betaald te hebben, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch maar is vaak sneller via twitter en facebook. Zij kunnen jouw gegevens checken, dat kunnen wij niet. Wij zijn net als jij reizigers die andere reizigers proberen te helpen.

Reageer