beantwoord

Geld terug vragen lukt niet

• 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Reputatie 1
Ik kreeg een melding van NS extra dat ik vergeten was uit te checken. Heel attent. Direct de ontbrekende gegevens ingevuld en opgestuurd.
Kort daarna kreeg ik een melding dat ik niks kon claimen omdat de reis wel goed was afgerond. Hoe zit het nou?
Als ik op uitcheck gemist kijk zie ik inderdaad dat ik deze uitcheck gemist heb, net als twee eerdere. Maar als ik hier probeer te claimen zijn ze verdwenen op het moment dat ik op 'bevestigén' druk. Hoe kan dat?
Ook op 'mijn OV chipkaart' ontbreekt de uitcheck.

Helaas woon ik bij een station waar de NS niet de moeite heeft genomen om poortjes te plaatsen. Daardoor is er een sterk verhoogde kans dat een in- of uitcheck ontbreekt. Hoe kan ik op deze manier overzicht houden en voorkomen dat ik te veel betaal?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 mei 2018, 14:06

Begrijpelijk dat je hier raar van opkijkt Bart.
Het is mogelijk dat ons automatische systeem de reis nog niet heeft afgerond en dat de claim nog niet kon worden ingediend. Dat klinkt scheef, gezien je wel op de hoogte wordt gebracht door ons, maar dit kan de technische verklaring zijn voor dit probleem. Wat ik je als advies wil meegeven is dat wij als Klantenservice jouw reishistorie (van NS) kunnen inzien en handmatig restitutie kunnen verwezenlijken. Contacteer ons telefonisch (tel. 030 7515155) of via Social Media (Twitter/Facebook) zodat wij dit snel voor je kunnen rechtzetten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Begrijpelijk dat je hier raar van opkijkt Bart.
Het is mogelijk dat ons automatische systeem de reis nog niet heeft afgerond en dat de claim nog niet kon worden ingediend. Dat klinkt scheef, gezien je wel op de hoogte wordt gebracht door ons, maar dit kan de technische verklaring zijn voor dit probleem. Wat ik je als advies wil meegeven is dat wij als Klantenservice jouw reishistorie (van NS) kunnen inzien en handmatig restitutie kunnen verwezenlijken. Contacteer ons telefonisch (tel. 030 7515155) of via Social Media (Twitter/Facebook) zodat wij dit snel voor je kunnen rechtzetten!

Reageer