beantwoord

Geld van ov-chipkaart

• 3 september 2016
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoi,

Afgelopen 1 september heb ik 20 euro opgeladen op mijn ov kaart op schiphol en daarna ingecheckt op het traject schiphol - amsterdam lelylaan. Daarna naar mijn weten uitgecheckt maar toen ik later de tram in ging had ik geen saldo meer. Nu heb ik een dag gewacht omdat ik hoopte dat het geld misschien terug gestort zou worden op mijn rekening (zoals eerder gezien) maar dat is niet gebeurd. Kan iemand mij helpen?

Groet
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 september 2016, 17:39

Via Min NS kun je je reishistorie zien, misschien toch een check in of uit gemist? Of een te veel? Als het opladen niet gelukt is, komt het geld naar mijn weten binnen 72uur terug op je rekening, dus misschien met bankzaken dat dat net na het weekend wordt.

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het best even de klantenservice bellen, daar is de doorloopsnelheid het snelst.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Via Min NS kun je je reishistorie zien, misschien toch een check in of uit gemist? Of een te veel? Als het opladen niet gelukt is, komt het geld naar mijn weten binnen 72uur terug op je rekening, dus misschien met bankzaken dat dat net na het weekend wordt.

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het best even de klantenservice bellen, daar is de doorloopsnelheid het snelst.
Welkom op het forum cato!

Slidestops heeft je al een paar mogelijke verklaringen gegeven. Voor het aanvragen van restitutie kan je in Mijn NS terecht als het om een gemiste check-uit gaat. Gaat het om een gemiste check-in of kom je er niet helemaal uit, neem dan even contact op met de klantenservice. Je kunt contact opnemen via het telefoonnummer 030 300 11 11, een berichtje sturen via Twitter of Facebook of met ons chatten. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een priv├ębericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en IBAN + tenaamstelling. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.

Reageer