beantwoord

geldig tot opvraag

• 14 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Graag verneem ik de geldig tot van mijn ov chip kaart. De kaart waarschijnlijk in de trein laten liggen. Niet geregistreerd online.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 oktober 2019, 21:48

Goedenavond Maarten80 en welkom bij de NS Community!

Indien je hetkaartnummer nog weet, of als je een NS abonnement actief had op deze kaart, kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de kaartgegevens via dat abonnement inzien. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). 

Als bovenstaande niet het geval is, dan ben ik bang dat wij je niet kunnen helpen met het achterhalen van de vervaldatum van jouw kaart. Wanneer het een persoonlijke kaart is kan de klantenservice van de OV-Chipkaart je mogelijk nog helpen via een e-mail adres of rekeningnummer, maar daar durf ik geen garantie voor te geven.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als er een NS abonnement op stond, dan kan de NS Klantenservice je vaak wel aan de geldigheidsdatum helpen (en eventueel je kaartnummer).

Anders moet je bij OV-chipkaart zijn. Zie hier voor contactopties.

[i]Dammit… met de nieuwe opmaak-opties openen alle links (dus ook externe links en niet alleen die van NS zelf) weer in zelfde venster/tabblad. Onhandig! :disappointed_relieved: [/i]

Goedenavond Maarten80 en welkom bij de NS Community!

Indien je hetkaartnummer nog weet, of als je een NS abonnement actief had op deze kaart, kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de kaartgegevens via dat abonnement inzien. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via [url=www.twitter.com/NS_online]Twitter[/url] en [url=www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url], of je kunt een [url=www.ns.nl/klantenservice/contact]chatgesprek[/url] starten (optie rechtsboven). 

Als bovenstaande niet het geval is, dan ben ik bang dat wij je niet kunnen helpen met het achterhalen van de vervaldatum van jouw kaart. Wanneer het een persoonlijke kaart is kan de klantenservice van de OV-Chipkaart je mogelijk nog helpen via een e-mail adres of rekeningnummer, maar daar durf ik geen garantie voor te geven.

Badge +3

TLS/OV-chip kunnen/zullen je voor elk (persoonlijk) kaartnummer je gewoon de einddatum geven als je daarom vraagt, of zelfs de kaart voor je blokkeren als je ze toch ‘aan de lijn’ hebt en een duplicaat wilt.

Hoop dat ze dan ook wel wat controlevragen stellen (zoals een e-mail adres dat bekend is bij ze), maar da’s verder off-topic.

Reageer