beantwoord

Geldteruggave

  • 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben 09-01-2018 met de trein van Nijverdal naar Zwolle gereden, ik had 29€ op mijn ov en nu 3€, waarschijnlijk verkeerd in en uitgechekt, hoe moet ik mijn geld terug vragen?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 10 januari 2018, 10:18

Welkom op dit forum, Ayse. Dat is pech. Maar probeer eens www.Uitcheckgemist.nl

Je hebt overigens niet (alleen) met NS gereisd, maar met Blauwnet. Dat betekent na je reis met Blauwnet uitchecken bij het blauwe poortje/paaltje.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom op dit forum, Ayse. Dat is pech. Maar probeer eens www.Uitcheckgemist.nl

Je hebt overigens niet (alleen) met NS gereisd, maar met Blauwnet. Dat betekent na je reis met Blauwnet uitchecken bij het blauwe poortje/paaltje.
Hi Ayse. Welkom op het Forum :)

Probeer inderdaad de link die klant_Jac je heeft gegeven. Mocht je er toch niet uitkomen kan je ons het snelste bereiken via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂

Reageer