gevonden: ns kaart

• 8 november 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Beginnend met nr 3528 

Gevonden bij het Leidseplein. als je me je geboortedatum juist kan melden, dan stuur ik hem je op.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alle OV-chipkaarten beginnen met 3528 dus dat helpt niet. Daarnaast is de kans dat degene die hem verloren heeft hier mee leest erg klein. 

Je kunt hem beste inleveren bij de balie van een vervoerder. Of stuur de kaart op naar: 

Klantenservice OV-chipkaart 
Antwoordnummer 8000

3800 TL Amersfoort

Onder vermelding van 'gevonden OV-chipkaart'

Of probeer https://ovverloren.nl/ 

Goedemorgen letjeV en welkom bij de NS Community!

Ik heb recentelijk begrepen dat onze handelswijze bij gevonden OV-chipkaarten is gewijzigd. Waar wij voorheen een OV-chipkaart in het verloren voorwerpen systeem registreerden zodat de eigenaar hem eventueel kon terugkrijgen via een opsporingsformulier, worden OV-chipkaart nu behandeld als bijvoorbeeld bankpassen en ID-bewijzen. Een OV-chipkaart zal worden teruggestuurd naar de producent daarvan, de OV-Chipkaart, die deze voor zover wij weten vernietigd. Het zelf opsturen van de kaart naar de OV-Chipkaart zal er hoogstwaarschijnlijk dus ook niet voor zorgen dat de eigenaar de kaart terugkrijgt, gezien zij deze vernietigen.

Je mag het uiteraard via andere routes nog wel zelf proberen, maar de kans is groot dat de eigenaar de kaart inmiddels al heeft geblokkeerd en een vervangende kaart heeft aangevraagd.

Reageer