Gevonden ov chipkaart

• 7 februari 2015
  • 81 reacties
  • 44498 Bekeken

hoi ik heb in hoogkerk een ov chipkaart gevonden en wil die graag terug geven aan de eigenaar mevr. J.J. Kleyn

81 reacties

Heeft u een OV-chipkaart gevonden? Dan kun u deze inleveren bij een balie van een OV-bedrijf of gratis opsturen naar de klantenservice van OV-chipkaart, onder vermelding van ¨gevonden OV-chipkaart¨.

Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort.
Hallo Jantina, Hopelijk vind je de eigenaar van de OV-chipkaart. Mocht je de eigenaar niet vinden dan kan je de OV-chipkaart altijd nog afgegeven of opsturen, zoals Joram aangeeft. Groet, Marjan
Gisteren, 11 februari 2015 Blauwe NS OVChipkaart gevonden nabij centrum Utrecht met nummer 3528 ********* Wordt vandaag naar Amersfoort opgestuurd
Vandaag12 mei in Weert OV Chipkaart gevonden van Van De Vorst. Neem snel contact op, anders gaat hij naar de NS.
Zojuist een OV chipkaart van mw. Mbarki gevonden op het Mercatorplein in Amsterdam.. Neem je contact op? Ik vind t ook zonde als die wordt vernietigd...
zaterdag 20 juni 2015 een ov-chipkaart gevonden in Whoops comicstore in Utrecht. Hij is geldig tot 2020. Nummer eindigt met 6429 5350.
Hopelijk vind ik zo de eigenaar. Opsturen is zonde, want dan wordt hij toch vernietigd.
OV chipkaart gevonden in Weesp ter hoogte Laurentiuskerk. Het is een Connexxion kaart, maar is geactiveerd voor NS. Geldig tot 1 juli 2016 (nog een jaar dus). Laat maar weten, dan kun je 'm ophalen. Nummer eindigt op 1793.
Gevonden ov kaart te Schiphol in een zwarte jas. Mw Ang (70+jr). Eigenaar? Iemand?
Ik heb een ov van de ns gevonden in brandrecht ene Dhr. Deliën wat moet ik doen
U kunt het afgeven aan NS-personeel of u stuurt de kaart op naar TLS. Adres zou ik ff moeten opzoeken.
Heeft u een OV-chipkaart gevonden? Dan kun u deze inleveren bij een balie van een OV-bedrijf of gratis opsturen naar de klantenservice van OV-chipkaart, onder vermelding van ¨gevonden OV-chipkaart¨.

Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort.
Okee zal ik doen
Ik ben de OV-chipkaart van mijn dochter kwijt..... Wie heeft hem gevonden? De kaart staat op naam M.L. Goergen (1998)
OV-chipkaart gevonden in NS-bus Enschede-Hengelo. Staat op naam van R.A. Roos. De OV-chipkaart is nog geldig tot 19-05-2019.
Hoi iedereen. Ik zie dat mensen melden dat ze een kaart gevonden hebben. Heel goed! Ik wil jullie vragen om een gevonden kaart af te geven aan het loket, of op te sturen naar Klantenservice OV-chipkaart in Amersfoort. De kaart opsturen naar NS is niet handig, want wij sturen hem weer naar Amersfoort. We kunnen ook de gegevens van de kaarthouder niet verstrekken, omdat dit privé is. Het loket kan deze gegevens wel inzien. Zij kunnen de kaart ook doorsturen naar Amersfoort.

Nogmaals bedankt!
Ik wil jullie vragen om een gevonden kaart af te geven aan het loket, of op te sturen naar Klantenservice OV-chipkaart in Amersfoort. De kaart opsturen naar NS is niet handig, want wij sturen hem weer naar Amersfoort. We kunnen ook de gegevens van de kaarthouder niet verstrekken, omdat dit privé is. Het loket kan deze gegevens wel inzien. Zij kunnen de kaart ook doorsturen naar Amersfoort.

Zelfs als jullie weten wie de eigenaar van de kaart is, sturen jullie de kaart toch naar TLS?
Sturen zij de kaart wel naar de eigenaar of vernietigen ze de kaart?
Wij kijken altijd eerst naar de status van de kaart. Wat we vaak zien, is dat de klant al een duplicaat heeft gekocht. In dat geval sturen wij hem sowieso meteen door naar TLS. Soms staat er geen abonnement op, en hebben wij geen gegevens van de klant. Ook dan gaat de kaart meteen door. Er zijn echter gevallen waarbij wij wel alle gegevens hebben, en de klant nog niet heeft gebeld of een duplicaat heeft gehad, en dan kunnen wij hem rechtstreeks naar de klant sturen.

Het punt is dat wij vaak een stapel kaarten binnenkrijgen, zonder begeleidend schrijven. Wij weten dan dus niet of de kaart gevonden is, of dat de klant de kaart zelf opstuurt. Vandaar dat we deze kaarten per geval beoordelen en niet allemaal klakkeloos aan de klant retourneren.
Liever had ik de gevonden OV-chipkaart rechtstreeks naar de eigenaar verzonden, maar ik zal de kaart wel opsturen naar Amersfoort.
Snap ik, Jollie! Maar dan hadden we jou zijn of haar gegevens moeten geven, en dat kan vanwege privacyredenen niet.
Iemand een ov gevonden van k yagkoubi
Snap ik, Jollie! Maar dan hadden we jou zijn of haar gegevens moeten geven, en dat kan vanwege privacyredenen niet.

Ik neem aan dat jullie in het bezit zijn van zijn e-mailadressen en/of telefoonnummers? Het was een kleine moeite geweest om hem te vragen.
OV chipkaart gevonden van mevrouw n.j.a.Cora geboortedatum PRIVE, gevonden op statiom hilversum
Als u naar het begin van dit topic gaat, en de berichten even doorneemt, kunt u nagaan hoe dit verder afgehandeld wordt.
Kaart gevonden vandaag, in Amsterdam, van S.A.M VD STAR. Reager as je ben de eigenaar.
Als u naar het begin van dit topic gaat, en de berichten even doorneemt, kunt u nagaan hoe dit verder afgehandeld wordt..

Reageer