beantwoord

Gratis opwaarderen naar 1e klas is niet gelukt

  • 11 januari 2019
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Gratis opwaarderen naar 1e klas is niet gelukt.
Het product stond niet klaar bij de automaat.
nu reis ik dus betaald 1e klas.
hie krijg ik nu mijn gratis kaartje terug? Of hoe zorg ik er voor dat deze reis gratis wordt?
icon

Beste antwoord door Thom 11 januari 2019, 16:02

U kunt voor al deze vragen het beste contact opnemen met Klantenservice. Er zijn meerdere opwaardeermogelijkheden en ze kunnen naar gelang van uw situatie handelen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt voor al deze vragen het beste contact opnemen met Klantenservice. Er zijn meerdere opwaardeermogelijkheden en ze kunnen naar gelang van uw situatie handelen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik begrijp dat je een gratis upgrade van 2e klas naar 1e klas had, maar dat je deze niet op je kaart kon zetten? Dan betaal je gewoon voor de 2e klas, behalve als je klassewissel hebt gedaan. Maar waarom heb je gekozen voor een klassewissel? In jouw geval had ik gekozen om gewoon 2e klas te gaan reizen, dat is wat je ook betaald had als je de upgrade had gehad.

En had je bericht gekregen dat de upgrade klaar stond?
Hallo Wilhelmina Helena en welkom bij de NS Community,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken. Laat je oNS weten of het is gelukt?
Ga ik doen

Reageer