Het lukt me niet om mijn ov-chipkaart te verlengen. Iedere keer als ik een nieuw account aanmaak accepteert hij het nieuwe paswoord niet. HELP!!! | NS Community
beantwoord

Het lukt me niet om mijn ov-chipkaart te verlengen. Iedere keer als ik een nieuw account aanmaak accepteert hij het nieuwe paswoord niet. HELP!!!

  • 20 October 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Het lukt me niet om mijn ov-chipkaart te verlengen. Iedere keer als ik een nieuw account aanmaak accepteert hij het nieuwe paswoord niet. HELP!!!

Weet iemand hoe ik dit dan wel moet doen?

icon

Beste antwoord door MoDe 20 October 2022, 18:52

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Een kaart zelf verlengen/vernieuwen gaat via OV-chipkaart.

https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact.htm

Waarschijnlijk zit er een teken in je wachtwoord dat niet geldig is/herkend wordt. Probeer anders iets ‘simpels’ zoals Oktober!2022

Reputatie 7
Badge +1

ALS je hem bij NS MET ABO hebt, dan wordt het in principe automatisch gedaan. Check mail-proces wordt op gang gezet met vraag of oude foto nog geldig is ca 13-10 weken voor verloop.

Indien je dat niet hebt: dan moet je via ov-chipkaart.nl een account aanmaken en vanaf daar verder gaan

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je met OV-chipkaart verlengen? Een OV-chipkaart is 5 jaar geldig, daarna moet je een nieuwe aanvragen. Verlengen kan niet. Als het gaat om.een abonnement verlengen, dat gaat automatisch.

Op welke website probeer je een nieuw account te maken? Soms helpt het om cookies te verwijderen en/of om het de volgende dag te proberen.

Reageer