beantwoord

Hoe geld terug krijgen bij uitchecken zonder in te checken?

• 17 april 2017
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Ik had met collega's een groepsticket vanaf Delft naar Tilburg gekocht, maar bij Tilburg checkte ik automatisme uit met mijn OV kaart. Ik had natuurlijk met mijn qr-code uit moeten checken (wat ik daarna ook heb gedaan) maar toen zag ik dat er meteen 10 euro van mijn Ov werd afgehaald... Is er een manier dat ik dat nog terug kan krijgen?

Alvst bedankt,

M.v.g.
Sjors Pat
icon

Beste antwoord door Denice NS 18 april 2017, 10:22

Hi Sjors. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat er nu onterecht saldo van je OV-chipkaart is afgeschreven 😞 Zoals Johannes al aangeeft is de snelste manier om restitutie aan te vragen telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Als je liever geen telefonisch contact wilt opnemen maar wel snel geholpen wilt worden wil ik je adviseren even een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Sjors,

De vlugste manier om dat recht te zetten is even bellen met de klantenservice: 0307515155. Leg even uit dat u zelf een foutje heeft gemaakt en een groepsticket had. Alternatief is wachten tot er een moderator is die reageert. Daarbij is de doorlooptijd wat langer, telefonisch is NS 24/7 bereikbaar.
Hi Sjors. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat er nu onterecht saldo van je OV-chipkaart is afgeschreven 😞 Zoals Johannes al aangeeft is de snelste manier om restitutie aan te vragen telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Als je liever geen telefonisch contact wilt opnemen maar wel snel geholpen wilt worden wil ik je adviseren even een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂

Reageer