beantwoord

Hoe kan ik een dagkaart hondop mijn ov-chipkaart zetten?

• 28 July 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Als ik een dagkaart hond koop bij Arriva kan ik deze op mijn ov-chipkaart zetten.

Bij de NS automaat lukt datniet en drukt hij een kaart af. Onnodige verspilling.

Hoe kan ik dat doen of kan NS die mogelijkheid toevoegen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 28 July 2021, 21:58

Hoi Martijn_Wb, welkom op onze NS Community!

Op de OV-chipkaart zetten lukt niet, maar je kan hem wel als e-ticket in je app laden! Daarmee bespaar je ook het uitprinten! :)

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Martijn_Wb, welkom op onze NS Community!

Op de OV-chipkaart zetten lukt niet, maar je kan hem wel als e-ticket in je app laden! Daarmee bespaar je ook het uitprinten! :)

Reputatie 6
Badge

Bij de-allang voor vernieuwing op de lijst staande- gele NS! verkoopautomaten kan je dus niets/nergens iets op je chipkaart zetten bij een direkte aankoop-is ook nooit mogelijk geweest. Enkel saldo laden en bestellingen ophalen-of als geprint eenmalig chipkaartje, dat kost 1 eur extra

Badge +3

Bij de-allang voor vernieuwing op de lijst staande- gele NS! verkoopautomaten kan je dus niets/nergens iets op je chipkaart zetten bij een direkte aankoop-is ook nooit mogelijk geweest. Enkel saldo laden en bestellingen ophalen-of als geprint eenmalig chipkaartje, dat kost 1 eur extra

Voor een Dagkaart Hond of Fiets (en Railrunner) uit een automaat betaal je geen 1 euro extra.

Reageer