beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement overzetten op mijn nieuwe ov kaart?

  • 9 augustus 2014
  • 30 reacties
  • 4877 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

NS moet gewoon een abonnement op een bestaande kaart kunnen zetten, het lijkt mij niet dat dat niet kan, want op een andere nieuwe kaat kan dat wel.

Maar als dat niet kan, moeten ze gewoon een nieuwe kaart sturen aan je en evt kosten vergoeden, want je hebt er gewoon recht op.

Maar dit probleem speelde al eerder op dit forum, dus het komt meer voor.
Er is nu een klacht naar de consumentenbond hierover gegaan en er gaat een melding naar kassa en radar , want hier kom ik niet verder mee
Andere mogelijkheden zijn:

OV Loket
Rover
Maatschappij Voor Beter OV
Ov loket ben ik al geweest...;(
Dank voor tips
Maar die hoef je toch helemaal niet zelf aan te vragen?


U krijgt automatisch, drie weken voor uw oude kaart verloopt een vernieuwde OV-chipkaart toegestuurd en hoeft hier zelf niets meer voor te doen. Het resterende saldo op uw oude OV-chipkaart wordt door
Klantenservice OV-chipkaart teruggestort op het bankrekeningnummer waarvan elk jaar het abonnementsgeld wordt afgeschreven. Heeft u nog geen nieuwe kaart ontvangen dan kunt u het beste contact opnemen met NS-klantenservice.


Ik heb geen bericht gekregen en geen nieuwe gekregen en hij verloopt binnen 3 weken...
Iets klopt er dus niet, alles gaat hiermee dus fout!


Ik kreeg juist te horen dat je wel een brief krijgt, maar dat je zelf verantwoordelijk bent voor het aanvragen van een nieuwe ov-kaart (en dat de kosten van €7,50 ook voor je eigen rekening is)... Zijn zeer tegenstrijdige berichten vanuit de NS

Reageer