beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement overzetten op mijn nieuwe ov kaart?

  • 9 augustus 2014
  • 30 reacties
  • 5175 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Maar die hoef je toch helemaal niet zelf aan te vragen?


U krijgt automatisch, drie weken voor uw oude kaart verloopt een vernieuwde OV-chipkaart toegestuurd en hoeft hier zelf niets meer voor te doen. Het resterende saldo op uw oude OV-chipkaart wordt door
Klantenservice OV-chipkaart teruggestort op het bankrekeningnummer waarvan elk jaar het abonnementsgeld wordt afgeschreven. Heeft u nog geen nieuwe kaart ontvangen dan kunt u het beste contact opnemen met NS-klantenservice.


Ik heb geen bericht gekregen en geen nieuwe gekregen en hij verloopt binnen 3 weken...
Iets klopt er dus niet, alles gaat hiermee dus fout!
Ah weer iemand die geen gratis kaart krijgt, waar ze wel recht op heeft.
??? Waarom een duplicaat aanvragen als ik hier het origineel heb.
Het ging al fout bij het activeren van mijn ns abonnement op m'n ov kaart...
Ik kreeg geen melding dat de duur vd ov-kaart niet klopte met het abonnement,
Bij mijn man kregen wij die melding wel terwijl zijn ov kaart langer door liep.
Hij kon toen een nieuwe gratis kaart aanvragen, ik heb contact opgenomen met de ns, ik kon ook een nieuwe aanvragen en kreeg de 7,50 terug.
Maar loopt de oude kaart bijna af en moet dus het ns abonnement op de nieuwe kaart komen... Dat is alles dus.
Maar dát blijkt dus een probleem te zijn;( hoe moeilijk kan het zijn, het zal toch niet waar zijn dat ik wederom een kaart moet aanvragen...
Weet iemand hier een oplossing voor?
Reputatie 4
Badge
Maar die hoef je toch helemaal niet zelf aan te vragen?


U krijgt automatisch, drie weken voor uw oude kaart verloopt een vernieuwde OV-chipkaart toegestuurd en hoeft hier zelf niets meer voor te doen. Het resterende saldo op uw oude OV-chipkaart wordt door Klantenservice OV-chipkaart teruggestort op het bankrekeningnummer waarvan elk jaar het abonnementsgeld wordt afgeschreven. Heeft u nog geen nieuwe kaart ontvangen dan kunt u het beste contact opnemen met NS-klantenservice.
Beste m n, goed dat je op het NS Serviceforum je vraag stelt. Als je ov-chipkaart bijna verloopt, adviseren wij altijd een duplicaat aan te vragen van je "oude" ov-chipkaart. Dit kun je doen door te bellen met de Klantenservice van OV-Chipkaart. Zij helpen je dan gelijk ook het saldo van je oude kaart op je bankrekening terug te storten. Vaak heb je een duplicaat al binnen een week in huis, zodat je weer op reis kunt. Je topic is verplaatst naar "OV-Chipkaart".

Groet, Stephan

Reageer