beantwoord

Hoe kan ik mijn geld terug vragen wanneer ik per ongeluk heb ingecheckt aan de uitcheck kant?

• 16 July 2014
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

Bij mijn reishistorie is te zien dat ik gisteren "niet heb ingecheckt/uitgecheckt" en daar is 10 euro voor in rekening gebracht. Ik wilde gisteren kijken of ik niet per ongeluk was ingecheckt met mijn ov kaart (want had een meereiskaartje dus kon gratis reizen), dus hield ik mijn eigen ov-chipkaart voor het "uitcheck" poortje, toen is er 10 euro afgehaald, terwijl ik gratis kon reizen!! Hoe kan ik dit terugvragen? Bij mijn reishistorie staat geen extra "terug vraag knop" en heb al 24 uur gewacht.
icon

Beste antwoord door Hertog 17 July 2014, 01:54

Bekijk origineel

3 reacties

Normaal staat er in rode tekst een opmerking over niet inchecken of zo.
En onder die tekst een link (geen knop) waarmee je een formulier krijgt waarin je de reisgegevens etc. kunt invullen en restitutie kunt vragen.

Als die link (een gewone onderstreepte regel zwarte tekst) en niet is, zou u het beste contact op kunnen nemen met de Klantenservice (030 751 51 55) of eventueel wachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en daarover contact met u opneemt.

Neem eens contact op met de Klantenservice (030 751 51 55)
Ja er staat inderdaad geen tekst met een link onder die rode opmerking. Vandaar dat ik ook niet goed weet wat te doen. Bedankt voor je antwoord.
Beste Pascalle,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Hertog als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt dus een van de moderaters even een privebericht kunnen sturen. Wij gaan het dan herstellen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'.

Vriendelijke groet,
Brian

Reageer