Ik heb van een vriend gezien dat hij een uitdraai had laten maken met alle gereisde en opgewaardeerde bedragen.
Kun je dat ook online zien en hoe zou ik dat moeten doen?
beantwoord
Hoe kan ik mijn reisgegevens inzien?
Beste antwoord door Mike
Je kunt dit op een aantal manieren terug vinden:
Bekijk origineel- Via de website van OV-chipkaart. Let wel op! Je moet hiervoor eerst een account aanmaken (klik op het linkje) en dan transactieoverzicht activeren. Je eerder gemaakte reizen zullen overigens niet in dit overzicht getoond worden. Via deze weg zie je ook alle transacties die je gemaakt hebt bij alle andere vervoerders.
- Op een kaartautomaat van NS kun je de laatste 10 transacties zien. Ook van alle overige vervoerders.
- Bij een servicepunt van je lokale vervoerder kun je een uitdraai laten maken van je laatste 10 transacties.
- Bij een OV-chipkaart oplaadpunt kun je vaak ook een uitdraai laten maken van je laatste 10 transacties. Maar helaas zit er vaak geen papier in deze machines.
- Via MijnNS kun je ook transacties bekijken, en direct restitutie aanvragen bij vertragingen meer dan 30 minuten. Let wel, hier zul je alleen oplaadtransacties via NS en transacties gemaakt bij NS zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.