mijn ov kaart is gestolen, ik wil de kaart blokkeren maar dan moet ik weten tot wanneer de kaart geldig is en dat weet ik niet, want dat staat op de kaart die ik niet meer heb...
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelmijn ov kaart is gestolen, ik wil de kaart blokkeren maar dan moet ik weten tot wanneer de kaart geldig is en dat weet ik niet, want dat staat op de kaart die ik niet meer heb...
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelWelkom bij de NS Community!
Stond er een NS abonnement op de kaart? Dan neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Zonder NS abonnement, OV-chipkaart (0900 0980 of 030 751 5155 optie 3), werkdagen van 7:30-21:30 en in het weekend 10:00-16:00
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.