beantwoord

Hoe weet ik of mijn fiets in een ov fietsenstalling staat?

• 21 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Ik ben sinds een week mijn fiets kwijt en denk dat ik hem ergens in de fietsenstalling bij UC heb laten staan. Echter weet ik niet zeker of mijn fiets hier in staat. Hoe kan ik erachter komen of ik ben ingechecked bij een fietsenstalling?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 21 augustus 2018, 17:34

Welkom bij onze community William Loosman 🙂,

Ik vind het knap dat jij je fiets bent kwijt geraakt, al neemt dat niet weg dat het alles behalve prettig is. Wanneer jij met je OV-chipkaart je fiets hebt gestald, is dit in ons systeem te zien. Zou jij de volgende gegevens willen sturen in een privébericht? NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Dan zal ik het voor je nakijken. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Welkom bij onze community William Loosman 🙂,

Ik vind het knap dat jij je fiets bent kwijt geraakt, al neemt dat niet weg dat het alles behalve prettig is. Wanneer jij met je OV-chipkaart je fiets hebt gestald, is dit in ons systeem te zien. Zou jij de volgende gegevens willen sturen in een privébericht? NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Dan zal ik het voor je nakijken. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Reputatie 4
William en ik hebben contact gehad via een privébericht en zijn er inmiddels uitgekomen.

Reageer