beantwoord

Hoe weet ik of mijn OV kaart geblokkeerd is?

  • 25 maart 2015
  • 1 reactie
  • 1676 Bekeken

Ik was mijn OV kaart met het studentenreisproduct al een tijdje kwijt en moest door een blessure met de bus naar school. Toen heb ik op een andere OV kaart het tijdelijk reisproduct gezet. Toen ik dat deed stond er op de site dat er iets geblokkeerd was maar nu weet ik niet of het abbonement geblokkeerd is of dat mijn kaart geblokkeerd is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik heb inmiddels mijn kaart al weer terug gevonden

Met vriendelijke groet Francis
icon

Beste antwoord door Janou NS 25 maart 2015, 18:49

Ik was mijn OV kaart met het studentenreisproduct al een tijdje kwijt en moest door een blessure met de bus naar school. Toen heb ik op een andere OV kaart het tijdelijk reisproduct gezet. Toen ik dat deed stond er op de site dat er iets geblokkeerd was maar nu weet ik niet of het abbonement geblokkeerd is of dat mijn kaart geblokkeerd is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik heb inmiddels mijn kaart al weer terug gevonden

Met vriendelijke groet Francis


Hallo francis.corveleijn! Welkom op het NS Forum. Ik kan dit voor jou nagaan. Hiervoor heb ik je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer nodig in een privébericht. Je kan mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Bekijk origineel

1 reactie

Ik was mijn OV kaart met het studentenreisproduct al een tijdje kwijt en moest door een blessure met de bus naar school. Toen heb ik op een andere OV kaart het tijdelijk reisproduct gezet. Toen ik dat deed stond er op de site dat er iets geblokkeerd was maar nu weet ik niet of het abbonement geblokkeerd is of dat mijn kaart geblokkeerd is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik heb inmiddels mijn kaart al weer terug gevonden

Met vriendelijke groet Francis


Hallo francis.corveleijn! Welkom op het NS Forum. Ik kan dit voor jou nagaan. Hiervoor heb ik je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer nodig in een privébericht. Je kan mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".

Reageer