beantwoord

Hoe zorg je ervoor dat je op je nieuwe ov chipkaart niét je oude foto krijgt?

• 21 maart 2020
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn ov chipkaart verloopt volgend jaar en ik vroeg me af hoe je moet regelen dat je niet dezelfde foto er weer op wilt, want als ik het goed begrijp krijg je automatisch een nieuwe one toegestuurd zodra je oude dreigt te verlopen, toch? Zo ja, hoelang voor de verlovingsdatum van je oude pas wordt er een nieuwe opgestuurd en hoe kan ik aangeven dat ik een andere foto op de nieuwe wil?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 maart 2020, 11:47

Goedemorgen Suzanne Mathijssen en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Tochjo heeft al aangegeven wat voor een berichtgeving je kunt verwachten hiervoor. Wel wil ik nog toevoegen dat deze communicatie enkel verstuurd wordt wanneer je een doorlopend abonnement bij de NS hebt. Als je dit niet hebt, dan kom je ook niet in aanmerking voor een kosteloze automatische nieuwe OV-chipkaart via oNS.

In dat geval krijg je doorgaans een bericht van de OV-Chipkaart over het verlopen van de kaart en kun je via hun site een vernieuwing aanvragen.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

NS stuurt u zo’n acht weken voor het verlopen van uw OV-chipkaart een verzoek voor het uploaden van een nieuwe foto.

Goedemorgen Suzanne Mathijssen en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Tochjo heeft al aangegeven wat voor een berichtgeving je kunt verwachten hiervoor. Wel wil ik nog toevoegen dat deze communicatie enkel verstuurd wordt wanneer je een doorlopend abonnement bij de NS hebt. Als je dit niet hebt, dan kom je ook niet in aanmerking voor een kosteloze automatische nieuwe OV-chipkaart via oNS.

In dat geval krijg je doorgaans een bericht van de OV-Chipkaart over het verlopen van de kaart en kun je via hun site een vernieuwing aanvragen.

Reageer