beantwoord

Hoelang duurt ov kaart ontvangen

• 25 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 9313 Bekeken

Hallo ik heb vorige week vrijdag een abbonement genomen op een nieuwe ov kaart wou weten hoelang meestal duurt dat ik me ov kaart binnen heb omdat me abbo aankomende vrijdag in gaat
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 oktober 2017, 09:28

Hallo Randyboy en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat jouw OV-chipkaart nog niet binnen is. Wat Thom aangeeft is correct, maar MvanGelder geeft het al aan: de laatste tijd kan het langer duren, doordat de communicatie tussen TLS (OV-Chipkaart) en NS niet optimaal is. We zijn hier hard mee bezig. Voor jou is het even belangrijk dat jij kunt reizen zodra jouw abonnement ingaat. Wat is de ingangsdatum van jouw abonnement? Het is goed om hierover contact op te nemen met onze klantenservice (via Facebook/Twitter of telefonisch via tel. 030 7515155). Zo kunnen we kijken naar de opties voor jou en je wellicht van meer informatie verschaffen. Succes! Ik hoor het graag als je onze hulp nog nodig hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Doorgaans vijf werkdagen. Meestal gaat het wat sneller. Als het er vrijdag niet is, kunt u bij Klantenservice compensatie van de extra kosten vragen.
Er zijn wel achterstanden de laatste tijd met het verwerken van nieuwe abonnementen op OV Chipkaarten dus het kan rustig ook wat langer duren.
Reputatie 7
Hallo Randyboy en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat jouw OV-chipkaart nog niet binnen is. Wat Thom aangeeft is correct, maar MvanGelder geeft het al aan: de laatste tijd kan het langer duren, doordat de communicatie tussen TLS (OV-Chipkaart) en NS niet optimaal is. We zijn hier hard mee bezig. Voor jou is het even belangrijk dat jij kunt reizen zodra jouw abonnement ingaat. Wat is de ingangsdatum van jouw abonnement? Het is goed om hierover contact op te nemen met onze klantenservice (via Facebook/Twitter of telefonisch via tel. 030 7515155). Zo kunnen we kijken naar de opties voor jou en je wellicht van meer informatie verschaffen. Succes! Ik hoor het graag als je onze hulp nog nodig hebt.

Reageer