beantwoord

Hoeveel mensen kan ik meenemen met korting op mijn studenten-ov? En wanneer?

• 11 maart 2014
  • 2 reacties
  • 39168 Bekeken

Ik heb een studenten week-ov. Hoeveel mensen kan ik daarop meenemen met 40% korting?
En kan dat alleen doordeweeks (omdat ik dan gratis reis), of kan dat ook in het weekend (als ik zelf ook met 40% korting reis?)
mvg,
Lisanne
icon

Beste antwoord door Brian NS 12 maart 2014, 15:50

Hallo Lisanne,

Welkom op ons forum! Ik heb je topic even verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'. Hans verwijst je al naar de juiste link, hier kun je de informatie vinden over het reizen met de Studentenreisproduct. De samenreiskorting is 40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend). Er kan een papierenkaartje met korting worden gekocht, of je medereizigers kunnen de samenreiskorting op hun OV-chipkaart plaatsen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Lisanne,

Ik denk dat ik je gemakshalve het beste kan verwijzen naar de debstreffende pagina op de site van de NS.
Onder het kopje "Nog meer voordelen .... " staat - denk ik - een antwoord op jouw vraag.

Vr. gr.
Hans
Hallo Lisanne,

Welkom op ons forum! Ik heb je topic even verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'. Hans verwijst je al naar de juiste link, hier kun je de informatie vinden over het reizen met de Studentenreisproduct. De samenreiskorting is 40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend). Er kan een papierenkaartje met korting worden gekocht, of je medereizigers kunnen de samenreiskorting op hun OV-chipkaart plaatsen.

Reageer