Beste heer Almardoud, |
Uit onze administratie blijkt dat de automatische incasso van factuur 450009760337 van 24 maart 2023 is gestorneerd. Uw bank heeft aan NS als storneringsreden doorgegeven: |
How do I solve the issue |
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community
Je zult toch echt bij de Klantenservice (telefoon, chat, social media) moeten zijn, want dit is de reizigerscommunity en wij kunnen niet bij jouw gegevens.
Storneren van een NS incasso is geen goed idee trouwens, of gaat het om een mislukte incasso?
In beide gevallen krijg je nog wel wat herinneringen. Mijn advies: betaal die en ga daarna pas in discussie als je denkt dat er onterecht iets betaald zou moeten worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.