I want to cancel my chipkard but i don’t have the expiration code
Bladzijde 1 / 1
You can find information on how to block your card and request a replacement card on this page.
If you have an NS season ticket, you can find more information on how to use your season ticket while you’re waiting for your replacement card on this page.
If you have an NS subscription, contact NS Customer Service for the expiration date of a lost card, fastest is to call +31 30 751 5155
If you don’t have an NS subscription, contact OV-chipkaart via 0900 0980 (mon-fri 7:00-21:30 and sat-sun 10:00-16:00)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.