Ik heb mijzelf ingecheckt op Nieuwerkerk a/d IJssel. Hierna heb ik mijn saldo op mijn ov opgeladen en ben met de trein naar Gouda gegaan. Op Gouda aangekomen moest ik overstappen op een NS bus. Ik dacht mijzelf uit te checken op Gouda om mij daarna weer in te checken voor de bus.
Dit kon helaas niet? Ik kon mijzelf niet uitchecken, maar wel inchecken? Hierdoor was ik weer extra borg kwijt.
Dit is ook terug te vinden in mijn transactieoverzicht. Ik zou graag dit geld terug willen hebben!
Nu moet ik dus om dat geld terug te krijgen waarschijnlijk met de klantenservice bellen? Of een account aanmaken bij NS en daar mijn OV-chipkaart aan koppelen en dan een claim indienen. Is dit niet allemaal te veel werk?
Is er niet gewoon een claimformulier net als bij een andere OV- bedrijf?
Met vriendelijke groeten,
Stefan Ros
Beste antwoord door Thijs2
Hoi Ros, welkom!
Het lijkt er op dat er één en ander mis is gegaan met in- en uitchecken. Je kunt dit weer in orde maken door een MijnNS account aan te maken, met dit account kun je vanaf het registreren ook tot anderhalf jaar terugkijken in je reishistorie. Als je dit teveel gedoe vindt mag je ons ook een berichtje sturen op Facebook of Twitter, dan lossen we het graag voor je op. Bellen mag natuurlijk ook.
Ik heb je topic even verplaatst naar de map 'ov-chipkaart'.
Groeten, Thijs
Bekijk origineel
Het lijkt er op dat er één en ander mis is gegaan met in- en uitchecken. Je kunt dit weer in orde maken door een MijnNS account aan te maken, met dit account kun je vanaf het registreren ook tot anderhalf jaar terugkijken in je reishistorie. Als je dit teveel gedoe vindt mag je ons ook een berichtje sturen op Facebook of Twitter, dan lossen we het graag voor je op. Bellen mag natuurlijk ook.
Ik heb je topic even verplaatst naar de map 'ov-chipkaart'.
Groeten, Thijs