beantwoord

Ik ben ov kwijt.

• 7 maart 2019
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo allemaal ik heb een vraagje en zou graag met spoed en antwoord willen . Ik ben dus me OV chipkaart kwijt en moet de einddatum van OV chipkaart weten alleen ben hem vergeten wie kan me helpen met achterhalen van OV einddatum ?
alvast bedankt voor jullie hulp .
icon

Beste antwoord door Iris NS 7 maart 2019, 20:22

Goedenavond Guelor!

Welkom bij onze NS Community! Wat balen dat je je kaart kwijtgeraakt bent. De einddatum kun je in je OV-chipkaart account of in je MijnNS account terugvinden. Mocht je dit niet terug kunnen vinden en staat/stond er een NS-abonnement op je OV-chipkaart, dan kun je het navragen bij onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Guelor!

Welkom bij onze NS Community! Wat balen dat je je kaart kwijtgeraakt bent. De einddatum kun je in je OV-chipkaart account of in je MijnNS account terugvinden. Mocht je dit niet terug kunnen vinden en staat/stond er een NS-abonnement op je OV-chipkaart, dan kun je het navragen bij onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als je een NS abonnement hebt kan dat via de klantenservice en anders via TLS/OV-chipkaart. Die zijn er tot 21:30 nog via 0900-0980 of anders zie hun contactpagina.

Reageer