beantwoord

Ik heb een nieuwe OV jaarkaart ontvangen, zowel de oude als de nieuwe zijn nog geldig. En nu.

• 21 maart 2018
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Ben naar de NS balie geweest om het saldo van de oude kaart naar de nieuwe over te zetten. Dat ging niet opdat automatisch opladen aanstaat en ik kan dat niet uitzetten op mijn account. Nu zou ik de oude kaart naar de NS moeten opsturen en het saldo terugvragen.
Wat een gedoe, waarom kun je niet in je eigen account (beide kaarten zijn daar aangemeld), bij het verwijderen van je oude kaart, het saldo overzetten naar je nieuwe kaart. Zo’n link lijkt me eenvoudig te maken. Of kan het toch eenvoudig, NS?
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 maart 2018, 17:29

Hoi arnome en welkom op het NS Serviceforum :)

Het automatisch opladen is geen product van NS, maar van OV-chipkaart. Overzetten is inderdaad helaas niet mogelijk. Hier lees je meer info over het terugvragen van je saldo en hier lees je de info over het activeren van automatisch opladen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi arnome en welkom op het NS Serviceforum :)

Het automatisch opladen is geen product van NS, maar van OV-chipkaart. Overzetten is inderdaad helaas niet mogelijk. Hier lees je meer info over het terugvragen van je saldo en hier lees je de info over het activeren van automatisch opladen.
Bedankt, ik kan ik verder mee
Reputatie 7
Badge +4
U kunt automatisch opladen bij de oude kaart opzeggen en daarna kan het overzetten van de oude naar de nieuwe kaart wel.

Een dag daarna kunt u eventueel automatisch opladen weer installeren.

Reageer