beantwoord

Ik heb een nieuwe persoonlijke ov kaart aangevraagd , hoe activeer ik het tijdelijke reisrecht?

• 14 september 2018
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Vanochtend deed mijn ov kaart het niet meer vanwege een beschadiging of een ander probleem. Ik heb een nieuwe aangevraagd deze komt binnen 5 werkdagen binnen. Tot die tijd zit ik zonder ov kaart, ik heb een abonnement traject vrij tussen Deventer en Apeldoorn. Tot die tijd heb ik geen ov kaart, kom ik in aanmerking voor tijdelijk reisrecht en zo ja hoe activeer ik dit? Wil tot die tijd ook wel kaartjes aanschaffen maar dan ga ik er wel vanuit dat dit vergoed word?

Hoor graag van jullie

Groeten Niels
icon

Beste antwoord door Ben NS 14 september 2018, 21:07

Ik heb inmiddels met Niels via privéberichten het Tijdelijk Reisrecht voor hem in orde gemaakt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Ik heb inmiddels met Niels via privéberichten het Tijdelijk Reisrecht voor hem in orde gemaakt!
Wat betreft het aanvragen van Tijdelijk Reisrecht gaat dit inderdaad via onze Klantenservice. Het is echter de laatste weken ontzettend druk. Ik help je daarom graag verder. Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het kaartnummer van je anonieme kaart sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hi Niels. Welkom bij de Community.

Kom je eruit met de reactie van Tochjo?
Ik heb een doorlopend traject abonnement waar kan ik het activeren? Telefonisch schiet het niet op sta ik meer dan 15 minuten in de wacht. Heb een nieuwe kaart al aangevraagd. Graag een tijdelijke oplossing!
Badge +3
U kunt tijdelijk reisrecht activeren als u een doorlopend abonnement hebt. Het tijdelijk reisrecht is alleen geldig in treinen van NS. Zie deze pagina voor meer informatie.

Reageer