beantwoord

Ik heb een persoonlijke chipkaart. Hoe zit het met automatisch opladen?

  • 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik moet een nieuwe chipkaart aanschaffen.
Omdat ik een abonnement heb, heb ik daarvoor een mail gekregen van de NS.
Ik laat de chipkaart automatisch opladen.
Blijft dit zo, nu ik een nieuwe kaart krijg?
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 juli 2016, 17:52

Uit uw bericht leid ik af dat u een vervangende persoonlijke OV-chipkaart krijgt toegestuurd omdat uw huidige kaart binnenkort verloopt. Automatisch opladen wordt in dat geval net als het abonnement overgezet op de vervangende kaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Uit uw bericht leid ik af dat u een vervangende persoonlijke OV-chipkaart krijgt toegestuurd omdat uw huidige kaart binnenkort verloopt. Automatisch opladen wordt in dat geval net als het abonnement overgezet op de vervangende kaart.
Hallo Jeanet van Schaik en welkom op het NS Sericeforum.

Het gegeven antwoord van Tochjo klopt. Daarbij wil ik aanvullen dat dit proces online kan gebeuren. Anders kan je contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart (telefoonnummer: 0900 - 0980). Laat je weten of het gelukt is?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer