Ik heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.
Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.
Dank u wel.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelIk heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.
Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.
Dank u wel.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelDit is reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en kunnen niets naar jouw huis sturen. Voor de status van jouw nieuwe ov-chipkaart moet je bij OV-chipkaart.nl zijn. Is jouw oude kaart al verlopen en heb je er een abonnement op dan kun je telefonisch, via Twitter, chat of Facebook contact opnemen met NS klantenservice over compensatie van reizen die onder het abonnement. Bestel via OV-chipkaart.nl dan gelijk een nieuwe en declareer de kosten bij NS als je een NS abonnement hebt vanaf €5,10.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.