Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen | NS Community
beantwoord

Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen

  • 8 October 2022
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Ik heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.

Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.

Dank u wel.

icon

Beste antwoord door MoDe 8 October 2022, 13:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en kunnen niets naar jouw huis sturen. Voor de status van jouw nieuwe ov-chipkaart moet je bij OV-chipkaart.nl zijn. Is jouw oude kaart al verlopen en heb je er een abonnement op dan kun je telefonisch, via Twitter, chat of Facebook contact opnemen met NS klantenservice over compensatie van reizen die onder het abonnement. Bestel via OV-chipkaart.nl dan gelijk een nieuwe en declareer de kosten bij NS als je een NS abonnement hebt vanaf €5,10.

Reageer