Beste antwoord door Laura B. NS
Beste Carlina,
Helaas betreft dit een bug in het systeem. We zijn pas net begonnen met het forum en hier en daar zijn er helaas nog wat fouten in het systeem. Deze zijn bekend en we zijn er mee bezig om dit op te lossen.
Ik begrijp dat je je reisgegevens niet kan inzien op MijnNS. Het enige wat we nog kunnen proberen is je MijnNS account verwijderen en dat je zelf even een nieuwe aanmaakt, maar omdat je je reisgegevens ook niet kan inzien bij ov-chipkaart weet ik niet zeker of het gaat werken. Je kan ons hiervoor het beste even een tweet sturen (www.twitter.com/@ns_online) of bellen (0900-2021163) aangezien privé berichten hier nog niet echt werken. Mocht dat ook niet lukken dan zullen we verder gaan kijken.
Vriendelijke groet,
Laura
Bekijk origineel
Helaas betreft dit een bug in het systeem. We zijn pas net begonnen met het forum en hier en daar zijn er helaas nog wat fouten in het systeem. Deze zijn bekend en we zijn er mee bezig om dit op te lossen.
Ik begrijp dat je je reisgegevens niet kan inzien op MijnNS. Het enige wat we nog kunnen proberen is je MijnNS account verwijderen en dat je zelf even een nieuwe aanmaakt, maar omdat je je reisgegevens ook niet kan inzien bij ov-chipkaart weet ik niet zeker of het gaat werken. Je kan ons hiervoor het beste even een tweet sturen (www.twitter.com/@ns_online) of bellen (0900-2021163) aangezien privé berichten hier nog niet echt werken. Mocht dat ook niet lukken dan zullen we verder gaan kijken.
Vriendelijke groet,
Laura