beantwoord

Ik heb niets fout gedaan bij in-/uitchecken maar er is , denk ik, teveel aan reissaldo afgeschreven

• 22 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 800 Bekeken

Vandaag reisde ik met de trein van Amersfoort naar Nunspeet. Ik heb ingecheckt op station Amersfoort en toen ik wilde uitchecken in Nunspeet kreeg ik de boodschap :U bent al in-/ uitgecheckt . Even gewacht en nogmaals geproneer uit te checken, waarop de boodschap volgde dat inchecken geannuleerd werd.. Later ben ik verder gereisd met de bus van Nunspeet naar Elburg.
Kunt u . voor mij nagaan wat er mis is gegaan. Mijn kaartnummer is verwijderd door moderator. Hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 23 oktober 2014, 09:25

Ans, welkom op het forum. Ik denk dat er iets is misgegaan. Kun je in een privébericht (dus niet in een openbaar bericht zoals deze) je adresgegevens en kaartnummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Ans,

Als ik het zo lees lijkt het er op dat je helemaal niet ingecheckt was! Heb je al bij de kaartautomaat gekeken bij je laatste transacties? Je kunt dit ook nakijken via Mijn NS mits je een Persoonlijke OV chipkaart hebt. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden. http://www.ns.nl/selfservice

Fijne avond!

Overigens wil ik je adviseren om je persoonlijke gegevens (kaartnummer) hier te verwijderen!
Als het vermoeden van TreinTrainer klopt, dan is de kaart dus in Nunspeet twee keer kort achter elkaar gelezen: De eerste keer checkte u in, de tweede keer direct daarna gaf "u bent al in/uitgecheckt".

Ik was in de veronderstelling dat die boodschap inmiddels op aandringen van de consumentenclubs was vervangen in de zinvollere mededelingen "u bent al ingecheckt" respectievelijk "u bent al uitgecheckt", maar helaas blijkbaar nog niet.
Ans, welkom op het forum. Ik denk dat er iets is misgegaan. Kun je in een privébericht (dus niet in een openbaar bericht zoals deze) je adresgegevens en kaartnummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na.
Beste Thijs, hoe kan ik je een prive-bericht sturen? Kan ik je anders buiten dit forum om een email sturen met mijn kaartgegevens etc. Ik heb overigens een anonieme OV-chipkaart. Hartelijk dank alvast!
Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer