beantwoord

Ik heb perongeluk mijn ov-chipkaart voor een uitcheckpaal gehouden ipv voor een incheckpaal, wat nu?

• 3 maart 2015
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Onterecht is er €10 van mijn chipkaart gehaald omdat ik perongeluk aan de uitcheck-kant mijn pas scande in alle haast. Ik zag dat de 'rit', wat waarschijnlijk het instaptarief is, €10 euro kostte en nu van mijn ov af is. Hoe kan ik bet geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 3 maart 2015, 13:12

NS ziet dit als een 'vergeten uit te checken'. Voor meer informatie en geld terugvragen, kijk hier. Regelmatig komt een NS-medewerker op dit forum voorbij, wellicht kunnen ook zij u van dienst zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
NS ziet dit als een 'vergeten uit te checken'. Voor meer informatie en geld terugvragen, kijk hier. Regelmatig komt een NS-medewerker op dit forum voorbij, wellicht kunnen ook zij u van dienst zijn.
Onterecht is er €10 van mijn chipkaart gehaald omdat ik perongeluk aan de uitcheck-kant mijn pas scande in alle haast. Ik zag dat de 'rit', wat waarschijnlijk het instaptarief is, €10 euro kostte en nu van mijn ov af is. Hoe kan ik bet geld terugkrijgen?

Hi Sophie van B! Welkom op het NS Forum. Het klopt wat de Keuzereiziger zegt. Stuur mij even een privébericht met je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer. Help ik jou daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Ik heb net precies hetzelfde gedaan..
Badge
Ik heb net precies hetzelfde gedaan..

Ik kan je wel verder helpen. Stuur mij een privébericht met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en je IBAN.

Reageer