beantwoord

Ik wil mijn voordeelurenabonnement op 2 persoonlijke ov-chipkaarten zetten. Kan dat?

• 10 juli 2014
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Ik wil soms 1e klas en soms 2e klas reizen. Mijn voordeeluren abonnement staat standaard op 1e klas. Vroeger kocht ik dan bij de automaat een 2e klas kaartje met korting als ik met de 2e klas wilde reizen. Dat kan nu niet meer. Dus wil ik twee verschillende kaarten koppelen aan mijn voordeeluren abonnement. Logisch toch? Maar ja, zal wel weer niet kunnen?
icon

Beste antwoord door Thom 10 juli 2014, 19:08

Nee, op twee kaarten hetzelfde abonnement plaatsen, dat kan niet. Het is ook nergens voor nodig. Immers u kunt met een klassewissel middels het kaartautomaat kiezen om tweede klas te reizen. Een klassewissel vervalt om vier uur in de ochtend. Er is geen reden te bedenken waarom dat niet zou kunnen,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Nee, op twee kaarten hetzelfde abonnement plaatsen, dat kan niet. Het is ook nergens voor nodig. Immers u kunt met een klassewissel middels het kaartautomaat kiezen om tweede klas te reizen. Een klassewissel vervalt om vier uur in de ochtend. Er is geen reden te bedenken waarom dat niet zou kunnen,

Reageer