beantwoord

in en uitchecken gaat niet goed

Toon eerste bericht

32 reacties

Ja, maar dat is het niet alleen. Het kan zijn dat ik dit keer heb ingecheckt bij NS in Heerlen en uit heb proberen checken bij Veolia in Eygelshoven, omdat de trein naar Eygelshoven markt dan niet meer rijdt, en dat is een Duitse trein en moet je wel in en uitchecken bij NS, dus de voorgaande 3 keren lag het dus wel aan NS en niet aan mij!
Ja, maar dat is het niet alleen. Het kan zijn dat ik dit keer heb ingecheckt bij NS in Heerlen en uit heb proberen checken bij Veolia in Eygelshoven, omdat de trein naar Eygelshoven markt dan niet meer rijdt, en dat is een Duitse trein en moet je wel in en uitchecken bij NS, dus de voorgaande 3 keren lag het dus wel aan NS en niet aan mij! 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Als je voor de voorgaande 3 keren precies alle informatie geeft (nu liefst in één keer) kunnen we zien wat er toen fout gegaan is.
Ik heb dit probleem en verzoek:
Het apparaat heeft mijn uitcheck weer niet geregistreerd, waardoor ik vordering heb op NS. U geeft overal aan, dat ik claim electronisch (dus snel en gratis) kan afhandelen. Dit werkt echter niet, dus moet ik toch weer naar stationsloket reizen. Ik krijg graag stappenplan en menukeuzes voor electronisch claimen !
Ik heb dit probleem en verzoek:
Het apparaat heeft mijn uitcheck weer niet geregistreerd, waardoor ik vordering heb op NS. U geeft overal aan, dat ik claim electronisch (dus snel en gratis) kan afhandelen. Dit werkt echter niet, dus moet ik toch weer naar stationsloket reizen. Ik krijg graag stappenplan en menukeuzes voor electronisch claimen !

Van wie wil je die hebben?
whoever, zolans hij of zij maar een antwoord heeft !
Vooral met dat uitroepteken er achter...

Reageer