beantwoord

In- en uitchecken met 2 verschillende kaarten....oeps

• 21 juli 2018
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Gisteren ben ik met de trein naar de intocht van de Vierdaagse geweest. Op de heenweg (trein van 9:24 van Utrecht naar Arnhem) in gecheckt met mijn ov-chipkaart met dal voordeel. In Arnhem even uitgestapt en uitgecheckt. Vervolgens om 10:19 weer in gecheckt, maar in Nijmegen heb ik, kwam ik later achter, om 10:48 uitgecheckt met mijn shuttel-kaart van mijn werk. Ik heb dus een gemiste check-uit op mijn eigen kaart en een gemiste check-in op mijn zakelijke kaart. Ik kan beide gemiste acties laten herstellen, maar het resultaat is dat ik dan het stukje tussen Arnhem en Nijmegen 2 keer ga betalen. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 juli 2018, 19:25

Hoi Piggybank001,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en meedenken hoe dit het beste rechtgezet kan worden. Telefonisch (030 300 11 11), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Piggybank001,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en meedenken hoe dit het beste rechtgezet kan worden. Telefonisch (030 300 11 11), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 5
De check uit zonder check in met uw zakelijke kaart had nooit plaats moeten vinden en zou in mijn ogen dus moeten worden hersteld door compleet ongedaan gemaakt te worden (eventueel middels een check uit op hetzelfde station als dat technisch nodig is). Er reageert ongetwijfeld binnen niet al te lange tijd een moderator die u hiermee kan helpen of aangeeft dat u hiervoor de klantenservice moet bellen als deze uit niet zelf kan helpen.

Reageer