Beste antwoord door Herman NS
Hallo Miran997,
Allereerst welkom op het NS serviceforum. Wat Annemiek zegt is correct. Bedankt voor je reactie Annemiek!
Wat misschien een goede aanvullingn is, is dat het instaptarief van € 20,00 wordt teruggeboekt wanneer je na 5 minuten en binnen het uur uitcheckt op hetzelfde station.
In dit geval kun je het beste na 24 uren contact opnemen met NS Klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163.
De titel van je bericht heb ik aangepast en je topic is in het forum OV-chipkaart geplaatst om ervoor te zorgen dat anderen jouw bericht ook makkelijk kunnen vinden.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Allereerst welkom op het NS serviceforum. Wat Annemiek zegt is correct. Bedankt voor je reactie Annemiek!
Wat misschien een goede aanvullingn is, is dat het instaptarief van € 20,00 wordt teruggeboekt wanneer je na 5 minuten en binnen het uur uitcheckt op hetzelfde station.
In dit geval kun je het beste na 24 uren contact opnemen met NS Klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163.
De titel van je bericht heb ik aangepast en je topic is in het forum OV-chipkaart geplaatst om ervoor te zorgen dat anderen jouw bericht ook makkelijk kunnen vinden.
Vriendelijke groet,
Herman NS