Beste antwoord door Brian NS
in en uitcheckpaal Krabbendijke
Welkom op het NS serviceforum. Of er paaltjes kunnen worden bijgeplaatst weet ik niet, maar we zijn altijd blij met feedback en ik speel het dan ook graag door naar de locatiemanager. Een garantie voor een paaltje op perron 1 is dat echter niet. Om de feedback nog wat beter door te kunnen spelen heb ik nog wel een vraag: zijn er te weinig paaltjes op het station of heeft het te maken met de looproute van de leerlingen?
Ik hoop op een positieve actie 🙂
we doen een dringend beroep op u met de vraag of het mogelijk is om een in-uitcheckpaal te realiseren aan het eind van perron 1
ik hoor graag uw reactie!
Beste NS,
Ik zie dat het inmiddels 3 jaar geleden is dat er hierover gesproken is. Het lijkt als een nachtkaars te zijn uitgegaan. Ook ik loop iedere dag twee keer dat lange perron af om in en uit te checken. Niet alleen scholieren gaan die kant op maar er staan ook bedrijven in die richting. Zou dit onderwerp nieuw leven in geblazen kunnen worden? Zeker nu met Corona is het niet handig dat een hele trein scholieren en andere passagiers dicht bij elkaar moeten gaan staan voor dat ene paaltje op het perron, dat ook nog eens verkeerd staat als je aan het einde moet zijn… ;)
Bij voorbaat dank!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.