beantwoord

in en uitcheckpaal Krabbendijke

• 24 september 2015
  • 15 reacties
  • 630 Bekeken

wij zijn een VMBO school in Krabbendijke. Nu stopt er ieder halfuur een trein en komen er leerlingen naar school. nu is het een aantal keren voorgekomen dat de leerlingen te laat waren omdat de trein vertraging had, en dat hoeft maar een paar minuten te zijn. onze vraag is of er een in-uitcheck paal geplaatst kan worden aan het eind van perron 1?
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 oktober 2015, 10:40

Ah, oké. Dank voor je duidelijke beschrijving. Het signaal is doorgegeven aan de stations beheerder. Hij zal kijken of er mogelijkheden zijn om extra paaltjes te plaatsen.
Bekijk origineel

15 reacties

Beste wervelwind,

Welkom op het NS serviceforum. Of er paaltjes kunnen worden bijgeplaatst weet ik niet, maar we zijn altijd blij met feedback en ik speel het dan ook graag door naar de locatiemanager. Een garantie voor een paaltje op perron 1 is dat echter niet. Om de feedback nog wat beter door te kunnen spelen heb ik nog wel een vraag: zijn er te weinig paaltjes op het station of heeft het te maken met de looproute van de leerlingen?
het heeft te maken te maken met de loop route van de leerlingen. concreet is de situatie nu: als de trein stopt komt het achterste gedeelte bij het enige paaltje dat er op dat perron staat. de leerlingen moeten daar naar toe (uiteraard :-)) maar moeten daarna het hele perron aflopen om naar school te komen. zoals ik het zie, en ik ga ook regelmatig met de trein, staan er aan het 'eind' van de trein 2 paaltjes binnen een straal van 10 meter (?), terwijl dit m.i. met 1 kan volstaan. ongetwijfeld zullen de leerlingen zover mogelijk achter in de trein plaats nemen, maar de vroege trein van dat uur zit best wel vol. ben best benieuwd hoe e.e.a. zal verlopen. succes!
Ah, oké. Dank voor je duidelijke beschrijving. Het signaal is doorgegeven aan de stations beheerder. Hij zal kijken of er mogelijkheden zijn om extra paaltjes te plaatsen.
Dank!
Ik hoop op een positieve actie 🙂
ik ben er weer.....

we doen een dringend beroep op u met de vraag of het mogelijk is om een in-uitcheckpaal te realiseren aan het eind van perron 1

ik hoor graag uw reactie!
Fijn om je weer op het forum te zien wervelwind wel spijtig dat het om dezelfde reden gaat waarvoor je dit forum eerder had bezocht. Mag ik vragen of de paal er wel heeft gestaan of dat deze is weggehaald?
Hij heeft er helaas nooit gestaan.
Ik zal het de locatiemanager laten weten, ik laat je weten wat zijn reactie zal zijn wervelwind.
De locatiemanager heeft nog niets van zich laten horen maar ik heb een reminder verstuurd.
Ik krijg geen reactie terug van de locatiemanager maar stuur nogmaals een reminder.
De locatiemanager waarnaar ik deze suggestie had verstuurd heeft een terugkoppeling gegeven dat hij niet meer de juiste persoon is. Ik heb nu wel de juiste persoon gevonden en de suggestie is nu in behandeling. Ik hoop spoedig te laten weten of deze suggestie zal worden gehonoreerd.
Na het versturen van meerdere reminders kan ik helaas nog steeds geen terugkoppeling geven. Ik kan momenteel alleen aangeven dat de juiste persoon de suggestie heeft ontvangen. Indien ik hier nog iets over hoor zal ik dat hier melden.
Zojuist heb ik contact gehad met de stationsbeheerder. We gaan nu uitzoeken wat er destijds is gebeurd en wat er nu mogelijk is. Ik hou je op de hoogte Wervelwind.
Ik kan helaas niet aangeven wat er destijds met het verzoek is gebeurd. Wel gaan we dit verzoek opnieuw doorspelen zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Ik wil wel alvast aangeven dat dit proces erg lang kan duren. Ik heb het vermoeden dat de scholieren dit schooljaar hier nog geen gebruik van kunnen maken. Hopelijk zal dit per volgend schooljaar anders zijn.

Beste NS,

Ik zie dat het inmiddels 3 jaar geleden is dat er hierover gesproken is. Het lijkt als een nachtkaars te zijn uitgegaan. Ook ik loop iedere dag twee keer dat lange perron af om in en uit te checken. Niet alleen scholieren gaan die kant op maar er staan ook bedrijven in die richting. Zou dit onderwerp nieuw leven in geblazen kunnen worden? Zeker nu met Corona is het niet handig dat een hele trein scholieren en andere passagiers dicht bij elkaar moeten gaan staan voor dat ene paaltje op het perron, dat ook nog eens verkeerd staat als je aan het einde moet zijn… ;)

Bij voorbaat dank!

Reageer