beantwoord

In en uitgecheckt verkeerde OV kaart zelfde halte

  • 17 March 2022
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb vandaag de bus genomen van A naar B met een NS business card.

Op halte B checkte ik per ongeluk met mijn persoonlijke OV kaart in en meteen weer uit toen ik merkte dat ik de verkeerde vast had. (Dus enkelen seconden naar elkaar beiden bij halte B.) 

Daarna checkte ik  met mijn NS business card uit en ben ik uitgestapt.

Nu is mijn probleem dat er van mijn persoonlijke OV kaart wél saldo is afgeschreven, vermoedelijk een instaptarief.

Kan ik dit nu terugvragen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 17 March 2022, 09:14

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Daarvoor bent u hier aan het verkeerde adres; dit moet u navragen bij de klantenservice van de betreffende busmaatschappij.

Badge +3

Voor een ‘busrit’ van 0 km betaal je inderdaad het basistarief van € 1,01 

Reageer