beantwoord

In & uitchecken op hetzelfde perron

• 9 januari 2017
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Beste Forum bezoekers,

Een aantal dagen geleden heb ik op Utrecht centraal eerst in gecheckt, toen kwam ik erachter dat ik mijn trein gemist had en heb ik weer uitgecheckt. De laatste trein was al weg, dus ik besloot in Utrecht te blijven. Nu is er wel 20 euro van mij OV gehaald, weet iemand hoe ik dit op de een of andere manier kan terugvragen?

En kan iemand mij uitleggen waarom de NS dit bedrag van mijn kaart haalt (in principe verleg ik nog geen 20 meter)?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 januari 2017, 19:27

Hallo pepijn_ernst en welkom op het NS Serviceforum,

Wat je in ieder geval even kan doen is een MijnNS account aanmaken en je OV-chipkaart daaraan koppelen. Je kan daarna al je handelingen die bij NS zijn gemaakt zelf inzien, zodoende weet je wat er precies is gebeurd. Voor een snelle afhandeling wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Heeft er tussen het in- en uitchecken meer dan een uur gezeten?
Hallo pepijn_ernst en welkom op het NS Serviceforum,

Wat je in ieder geval even kan doen is een MijnNS account aanmaken en je OV-chipkaart daaraan koppelen. Je kan daarna al je handelingen die bij NS zijn gemaakt zelf inzien, zodoende weet je wat er precies is gebeurd. Voor een snelle afhandeling wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer