beantwoord

In-uitgecheckt

  • 14 mei 2020
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Op mijn rekening staat dat ik niet in-uitgecheckt heb maar weet zeker dat ik dat wel heb gedaan? Probeer al 14dg te bellen naar de klantenservice maar steeds na 10min aan de lijn hebben te hangen, hang ik toch op, wat nu daarvoor is 12€ aangerekend 

icon

Beste antwoord door loklok8 14 mei 2020, 20:28

Als u op saldo reist kunt u zelf een vergeten in- of uitcheck corrigeren via: https://www.uitcheckgemist.nl/

Als u gebruik maakt van NS Flex moet u contact opnemen met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Als u niet wilt wachten of geen telefoonkosten wilt betalen kunt u ook contact opnemen via de chat, Twitter of Facebook. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Als u op saldo reist kunt u zelf een vergeten in- of uitcheck corrigeren via: https://www.uitcheckgemist.nl/

Als u gebruik maakt van NS Flex moet u contact opnemen met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Als u niet wilt wachten of geen telefoonkosten wilt betalen kunt u ook contact opnemen via de chat, Twitter of Facebook. 

Hallo DANI2015 en welkom bij d NS Community,

 

Zoals loklok8 al aangaf kan je op verschillende manieren dit oplossen. Het is momenteel via Twitter het minst druk en als je ons via dat kanaal wilt berichten dan zullen we je snel verder helpen, dit is wel voor dit moment en kan per moment van de dag zo omslaan.

Ik heb een flex-abonnement en ik kan niet omgaan met Twitter ik heb liever persoonlijk contact maar het lukt mij niet

Je kan altijd een Live-chat met ons openen. Hier zullen wij altijd op reageren ondanks dat het soms even kan duren. Ook hier hoef je niet actief contact te blijven houden om dit op te laten lossen.

Sorry ben niet zo technisch aangelegd met de moderne tijd maar zal het eens proberen dank u

Laat je ons hier weten of het is gelukt?

Reageer