Hoe je nu moet inchecken en op welk station is mij een volkomen raadsel. Op station Eygelshoven markt kun je niet inchecken, en de DB NRW dagkaart is daar niet meer geldig. Ik kan een E-ticket kopen van Eygelshoven markt naar Heerlen, maar dat slechts voor het volle bedrag; ook wanneer ik recht heb op 40% daluren korting. Via NS Internationaal een kaartje kopen van Herzogenrath naar Eygelshoven is onmogelijk. Ter plekke is een kaartje uit de automaat trekken (voor 5 personen) geen optie: foetsie die trein. Als treinengek is het behoorlijk afzien
Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum FWiegant!
Een iets latere reactie dan gebruikelijk, omdat ik het nog even aan het uitzoeken was. Ik weet niet welke route je precies wilt afleggen en of je al tickets hebt besteld voor Herzogenrath - Hoensbroek, maar volgens NS International zou Stolberg-Maastricht wellicht ook een optie kunnen zijn.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel
Een iets latere reactie dan gebruikelijk, omdat ik het nog even aan het uitzoeken was. Ik weet niet welke route je precies wilt afleggen en of je al tickets hebt besteld voor Herzogenrath - Hoensbroek, maar volgens NS International zou Stolberg-Maastricht wellicht ook een optie kunnen zijn.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.