beantwoord
inchecken annuleren en alsnog betalen?!
Ik heb vandaag per ongeluk ingecheckt en ben vergeten mijn inchecken te annuleren, toen ik dit een aantal uur later alsnog wilde doen ging er ineens €10,- van mijn saldo af terwijl ik niet heb gereisd. Ik heb geprobeerd dit terug te vragen op uitcheckgemist.nl maar dit lukte niet. Waar kan ik dit geld terug krijgen?
Beste antwoord door Maarten86
@Robert B: uitchecken op hetzelfde station kan tot slechts een uur na check-in. Bij een check-out na een uur wordt het instaptarief niet op de kaart teruggestort. Daardoor heeft TS 10 euro betaald. Aangezien er aan de check-in en check-out niets opmerkelijks te zien is (er is een geldige check-in en een check-out binnen 6 uur) kun je zoiets niet rechtzetten via uitcheckgemist.nl of Mijn NS. Je zult dan even de klantenservice moeten bellen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.