beantwoord

Inchecken bij poortje uitchecken

• 12 januari 2015
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb net per ongeluk bij het poortje voor uitchecken geprobeerd in te checken. Er kwam in beeld dat ik was uitgecheckt (ook al was ik dus niet ingecheckt) en dat er tien euro saldo af ging. Daarna heb ik uiteraard nog correct ingecheckt maar die tien euro zou ik graag terug willen. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 januari 2015, 19:43

Liesbeth, welkom op ons forum. Ik kan deze vergissing voor je corrigeren. Kun je mij daarvoor je NAW-gegevens, kaartnummer en bankrekeningnummer sturen in een privébericht? Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

7 reacties

Liesbeth, welkom op ons forum. Ik kan deze vergissing voor je corrigeren. Kun je mij daarvoor je NAW-gegevens, kaartnummer en bankrekeningnummer sturen in een privébericht? Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Ik heb precies hetzelfde vorige week gehad. Kan ik dit ook terug vragen?
@cynthia92 Ja, dat is mogelijk. Je kunt een privebericht sturen naar even van de moderators met de gegevens die Thijs NS vraagt. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Hallo,

Ik heb gisteren precies hetzelfde gedaan als liesbeth12345. Ik zie ook graag mijn geld terug. Is dit mogelijk?
Uiteraard! Stuur mij even een privébericht met NAW-gegevens / chipkaartnummer / IBAN ducvuhoang
Mijn vriend heeft inmiddels dezelfde fout gemaakt. Wie kan hij z'n gegevens (NAW-gegevens / chipkaartnummer / IBAN?) doorsturen? 🙂
Badge
Mijn vriend heeft inmiddels dezelfde fout gemaakt. Wie kan hij z'n gegevens (NAW-gegevens / chipkaartnummer / IBAN?) doorsturen? :)

Ha, je mag via een privébericht zijn NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en IBAN sturen. Dan help ik je z.s.m. verder.

Reageer