beantwoord

Inchecken ging fout

  • 31 juli 2015
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

Op 21-6-'15 wilde ik inchecken maar vervolgens stond er: u bent uitgecheckt -€10. Vervolgens heb ik mij weer ingecheckt en voor de reis betaald. Maar waar en hoe kan ik een claim indienen om die €10 terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 31 juli 2015, 11:28

U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer