Skip to main content
Antwoord

Inchecken kon niet (16 mei 2023 06.20 uur Den Haag CS)

  • May 23, 2023
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Beste NS, 

Vorige week dinsdag 16 mei 2023 konden wij ons niet inchecken (daar er op Den Haag CS een storing was bij alle poortjes - zie de foto). Zoals u kan zien reis ik altijd buiten de spits - echter is er een enkele reis 2de klasse Schiphol in rekening gebracht.

Zouden jullie dit willen corrigeren daar ik hier geen gebruik van gemaakt heb ?

Alvast bedankt en indien er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Groet Ben 

 

*foto's verwijderd door moderator.

 

 

Beste antwoord door Henkpeetersen

Hoi Ben_Steijger,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Het is tevens aan te raden je persoonlijke info te verwijderen. Klik hiervoor rechtsonder in het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.

Ik vind het wel betreurenswaardig dat NS dit in rekening heeft gebracht. De incheckstoring was algemeen en nu is er dus gewoon bij iedereen een bedrag in rekening gebracht. Hoeveel mensen zullen dit weer niet constateren?

4 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 23, 2023

Hoi Ben_Steijger,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Het is tevens aan te raden je persoonlijke info te verwijderen. Klik hiervoor rechtsonder in het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • Antwoord
  • May 23, 2023

Hoi Ben_Steijger,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Het is tevens aan te raden je persoonlijke info te verwijderen. Klik hiervoor rechtsonder in het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.

Ik vind het wel betreurenswaardig dat NS dit in rekening heeft gebracht. De incheckstoring was algemeen en nu is er dus gewoon bij iedereen een bedrag in rekening gebracht. Hoeveel mensen zullen dit weer niet constateren?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 23, 2023

En dat hadden we ook totaal niet verwacht ...


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 23, 2023

Beste mrfreeze en Henkpeetersen,

Bedankt voor jullie ondersteuning in deze.

Groet Ben