beantwoord

Inchecken mislukt

• 27 januari 2015
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Net zoals veel anderen in dit forum, kan ik na een mislukte incheck poging ook niet op Mijn NS > reishistorie mijn geld terugvragen. (Ik heb na de reis wel proberen uit te checken, waardoor het standaard tarief van 10 euro wel gewoon is afgeschreven). Is hier een manier voor om het alsnog terug te krijgen, net zoals mensen kunnen doen als ze niet hebben uitgecheckt? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 januari 2015, 10:23

Stuur mij even een priv├ębericht met NAW-gegevens / OV-chipkaartnummer / IBAN dan wil ik graag voor je kijken wat ik kan doen Laura.

Ik had trouwens liever gehad dat je in een bestaande topic had gereageerd in plaats van hierover een nieuw topic te openen.
Ik sluit dit topic dan ook.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1
Badge
zo te zien heb je flink in dit forum gelezen-en er staan talloze posts met exact dezelfde vraag-en het antw. ook al: kan niet automatisch, noch via mijnNS, je kan een private mail naar en NS-moderator sturen-denk dan ff goed na welke gegevens je dan allemaal moet melden. Als ze het goedkeuren, dan wordt verschil terugbetaald.
Stuur mij even een priv├ębericht met NAW-gegevens / OV-chipkaartnummer / IBAN dan wil ik graag voor je kijken wat ik kan doen Laura.

Ik had trouwens liever gehad dat je in een bestaande topic had gereageerd in plaats van hierover een nieuw topic te openen.
Ik sluit dit topic dan ook.