beantwoord

Inchecken Studentenreisproduct

Beste NS,

Ik heb deze week mijn product (studenten weekOV) opgehaald bij 1 van jullie apparaten op het station, maar nu kom ik bij de trein en moet ik gewoon de volle pond betalen. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,

Willem van Dijk
icon

Beste antwoord door Danny NS 8 februari 2019, 17:45

Hoi WillemvDijk96 en welkom op de NS Community!

Hiervoor kunnen meerdere oorzaken zijn, zoals: andere producten op de kaart of een eerdere check-in/out.
Je kan hiervoor het beste contact opnemen met klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met de studentenkaart reist u niet altijd gratis. Mogelijk checkte u in op een moment dat u de volle prijs moest betalen volgens de voorwaarden van uw kaart. Het is verstandig even naar die voorwaarden te kijken die bij uw abonnement horen.
Hoi WillemvDijk96 en welkom op de NS Community!

Hiervoor kunnen meerdere oorzaken zijn, zoals: andere producten op de kaart of een eerdere check-in/out.
Je kan hiervoor het beste contact opnemen met klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 6
Badge
Heb je je studentenreisproduct samen met een Flex product op je kaart staan? De praktijk heeft uitgewezen dat deze producten niet goed werken als ze samen op een kaart staan. Je zou dan Flex op een aparte kaart moeten aanvragen.

Je hebt het over een studentenweek-OV die je opgehaald zou hebben.
Heb je gecontroleerd of hij echt op je kaart staat, want misschien is er iets misgegaan bij het ophalen.
Kan het zijn dat het studentenreisproduct op een bepaalde datum ingaat en vandaag nog niet geldig is?

Het studentenreisproduct is van DUO. Zij zijn het aangewezen punt voor vragen over het Studentenreisproduct.
Ik ga mee met @MoDe in de gedachtegang, ik gok dat het reisproduct nog niet geldig is, ik gok dat dat op 1 maart zal zijn. Het is en blijft een gok.

Reageer